Χρυσό μετάλλιο για τον Αποστολίδη στο επίσημο πρωτάθλημα της Βάδης - Βυρτεμβέργης
2018-02-08 17:57
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Άγγελος Αποστολίδης, στο επίσημο πρωτάθλημα του Ομόσπονδου κρατιδίου της Βάδης - Βυρτεμβέργης, στο στυλ της ελευθέρας πάλης.
Στη διοργάνωση που φιλοξενήθηκε στην πόλη Neckargartach συμμετείχαν 222 αθλητές από 32 σωματεία με τον Αποστολίδη να παλεύει στα 68 κιλά...
